Advance Publications – amerykańska grupa medialna dokona „znaczącej” inwestycji kapitałowej w Newzoo, aby wzmocnić swoją ofertę oraz stać się wiodącym źródłem informacji o rynku gamingowym!

Newzoo dostarcza dane zarówno globalne, jak i krajowe. Klientami Newzoo są globalne firmy z branży gier, mediów, technologii i startupów. Advance Publications to grupa medialna założona w 1922 roku, która prowadzi i inwestuje w szeroką gamę mediów, komunikacji i technologii na całym świecie. Interesuje się m.in. Sports Business Journal i Leaders, przy czym ten ostatni koncentruje się na wiadomościach i wydarzeniach. Jest także właścicielem Condé Nast, Vogue, Vanity Fair, Gentlemen’s Quarterly (GQ), Architectural Digest (AD), The New Yorker, Condé Nast Traveler i Wired. Advance niedawno rozpoczął wielomiliardową inicjatywę dotyczącą przeniesienia kapitału, aby przyspieszyć dywersyfikację, jednocześnie wspierając wzrost i transformację.

„Od czasu niedawnego wzrostu esportu jako sportu widowiskowego, granica z tradycyjnymi mediami i sportem zaciera się. Nowe trendy destrukcyjne już pojawiły się na horyzoncie, analiza rynku stała się kluczowa dla stale rosnącej gamy nowych branż. Wyprzedzanie krzywej wymaga wyspecjalizowanej firmy ze zwinnością w swoim DNA. Jesteśmy tą firmą. Postanowiliśmy znaleźć silnego niezależnego partnera w mediach i technologiach z komplementarnymi liniami biznesowymi. Dzięki Advance znaleźliśmy dokładnie to i wiele więcej. Bycie częścią rodziny firm Advance daje nam nowe możliwości, takie jak nasza współpraca z Sports Business Journal – perspektywa, która szczególnie mnie cieszy. „ – Peter Warman, CEO and Co-founder of Newzoo

„W tym roku obchodziliśmy 20 rocznicę bycia liderem rynku dziennikarstwa biznesowego. To także początek nowej fazy dla naszej firmy w zakresie ekspansji i dywersyfikacji usług. Niedawno kupiliśmy międzynarodową sportową firmę konferencyjną Leaders i zainwestowaliśmy w The Esports Observer. Dodanie Newzoo do rodziny firm Advance doda naszej grupie innowacyjnych mocy i możliwości i pomoże nam zbudować naszą firmę zajmującą się wywiadem sportowym. Łączenie danych i zasobów, które mamy już w SBJ z technologią, talentem i doświadczeniem Newzoo będzie niesamowite. Nie mogę się doczekać, aby zacząć i udostępnić więcej informacji o naszych planach w najbliższej przyszłości. ”  – Whitney Shaw, CEO and Co-founder of Sports Business Journal