433fifa

Ajax Esports – Ajax Amsterdam powitał nowego partnera – znaną agencję 433!

Rate this post

Ajax eSports – esportowe ramie klubu piłkarskiego Ajaxu Amsterdam podpisał umowę z potężną agencją 433 specjalizującą się w mediach społecznościowych.

433 to największa społeczność piłkarska w kanałach social media. Newsy agencji śledzi ponad 16 milionów ludzi, z czego prawie 14 tys to zawodowi piłkarze z 50 największych światowych lig piłkarskich. Z marką 433 współpracują tacy giganci jak Nike, Samsung, Sony czy Hilton. Miesięczne wyświetlenia na Instagramie – 433FIFA sięgają liczby 675 mln.

“433 oraz Ajax eSports to dwa podmioty, które przodują na rynku Holenderskim z ambicją bycia światowym liderem. Strategiczne partnerstwo z Ajaxem, pozwoli nam kontynuować ekspansję w dynamicznie rozwijającej się branży. Połączenie naszej młodej publiczności z talentem e-sportowców Ajaxu przyniesie innowacje i obiecujące wyniki na nadchodzące lata.” – Juul Manders, CEO 433

W zeszłym roku Ajax eSports wygrał kilka międzynarodowych turnieji i ligę esportową – holenderską eDivision. Ponadto, Ajax eSports we współpracy z 433 wypuścił swój najnowszy dodatek: FIFA pro Joey Calabro. Amerykanin zasilił skład zespołu, to obecnie numer jeden na świecie na konsolę Xbox.

 “Zauważyliśmy, że konsumpcja treści przez nową generację jest inna. 433 jest wyjątkowa, ponieważ wie, jak dotrzeć do fanów pokolenia. W Ajaxie mamy ambicję stać się najlepszym klubem piłkarskim świata w rozgrywkach esportowych FIFA. Współpracując razem, mamy szansę stworzyć unikalny globalny kontent. To partnerstwo podkreśliła nasze międzynarodowe cele dzięki naszej dywizji eSports.” – Menno Geelen, Commercial Director Ajax