BMW – niemiecki gigant motoryzacyjny podpisał nową umowę z amerykańskim zespołem esportowym Cloud9.

Zgodnie z umową BMW stanie się oficjalnym partnerem motoryzacyjnym zespołu. Umowa oznacza pierwsze partnerstwo niemieckiej marki z zespołem esportowym. Do tej pory bawarska marka pokazała się jako partner eventu EU League of Legends Championship Series Summer Finals w Paryżu 2017, podczas to którego koncern wyprodukował serię filmów we współpracy z organizacją Unicorns of Love.

BMW jest drugim gigantem korporacyjnym Cloud9 ogłoszonym w tym miesiącu, po tym jak amerykański partner AT&T, dołączył do teamu jako  partner główny. Zgodnie z umową, logo AT&T pojawi się m.in na koszulach graczy. Grono sponsorów i partnerów jest zacne, poniżej marki, które rozpoczęły wspólpracę z organizacją wycenianą już na ponad 300 mln USD.

AT&T zaprezentuje również nową cyfrową serię filmów Cloud9 o nazwie The Nines, która uwydatni różne zespoły Cloud9 i będzie sponsorować centrum komunikacyjne Cloud9 HQ.

Dokładne szczegóły umowy BMW z Cloud9 są owiane tajemnicą. Logo bawarskiego producenta aut pojawiło się między innymi na banerze organizacji na Twitterze.

Powiązane artykuły:

Red Bull został głównym sponsorem zespołu Cloud9!

Kia Motors Esports – Kia Motors została oficjalnym partnerem Counter Logic Gaming (CLG)!

E-sport & Mercedes Benz – oficjalny partner turnieju ESL ONE w Katowicach!