fnatic logo

Fnatic Crowdfunding – można zostać współwłaścicielem drużyny!

Rate this post

Fnatic Crowdfunding – wiodąca, światowa marka esportowa, ogłosiła rozpoczęcie kampanii crowdfundingowej z Crowdcube, największą na świecie tego typu platformą!

O Fnatic Crowdfunding

Fnatic zebrało juz 10 mln USD w zamkniętej rundzie wewnętrznej. Główni inwestorzy to m.in. Unbound, LVL1 Group, JHD. Teraz nadzedł czas na kampanię crowdfundingową z Crowdcube –  największą na świecie platformą finansowania społecznościowego.

Dzięki tej kampanii Fnatic stworzy wyjątkową okazję dla rosnącej rzeszy fanów, aby zainwestować w biznes i odegrać rolę w jego misji poszukiwania i rozwijania kolejnego pokolenia graczy. Ta kampania daje fanom szansę na pomoc w kształtowaniu przyszłości Fnatic.

fnatic corwdfunding

“Od jakiegoś czasu chcieliśmy przeprowadzić kampanię finansowania społecznościowego. Ta inwestycja stanowi doskonałą okazję dla naszej społeczności, przyjaciół i entuzjastów, aby dołączyć do naszych uznanych inwestorów i posiadać część Fnatic. Crowdfunding to dynamiczny i coraz bardziej popularny sposób pozyskiwania funduszy, ponieważ daje możliwość przekształcenia naszej aktywnej i zaangażowanej społeczności w inwestorów, dając im szansę zbliżenia się do naszej podróży bliżej niż kiedykolwiek wcześniej. Cieszymy się, że możemy bezpośrednio współpracować z naszymi odbiorcami, współpracując z nimi w celu kształtowania przyszłości Fnatic oraz rozrywki, sportu i wydajności w grach.”Sam Mathews, założyciel i dyrektor generalny Fnatic

Sukcesy Fnatic

W ciągu ostatnich trzech lat Fnatic było konsekwentnie klasyfikowany jako jedna z najczęściej oglądanych drużyn wśród zachodnich fanów esportu i jest drugą najczęściej oglądaną drużyną 2020 roku z ponad 110 milionami godzin. Jako jedna z najbardziej rozpoznawalnych i odnoszących sukcesy marek esportowych z łącznymi wygranymi pieniężnymi sięgającymi 16 mln USD w 903 turniejach, Fnatic nieustannie podnosi poprzeczkę poprzez aktywacje społeczności i innowacyjne partnerstwa marek ze światowymi markami, takimi jak BMW, Gucci, OnePlus, AMD, Monster czy Hisense.

 „Esport to branża przeżywająca gwałtowny wzrost, a mimo to pod wieloma względami wciąż jest w okresie dojrzewania. Oceniając branżę z wielu punktów widzenia, Fnatic było stosunkowo prostą decyzją inwestycyjną, biorąc pod uwagę wiodący status marki, konsekwencję jako firma o prawdziwych wynikach oraz wzrost i zaangażowanie fanów. Firma stała się również światowym liderem w bardzo efektywny kapitałowo sposób, budując wyróżniający się zespół przy jednoczesnym utrzymaniu wyraźnego nacisku na ekonomię i rentowność ”. – Karen McCormick, dyrektor ds. Inwestycji, Beringea

Zasady inwestycji

Fnatic wystartowało z inicjatywą 19 listopada,  minimalna inwestycja to 20 funtów. Za 20 funtów możemy stac się współwłaścicielami Fnatic. Organizacja planuje w ten sposób zgromadzić 1 mln GBP. Więcej informacji tutaj: https://invest.fnatic.com

Źródło: fnatic.com