Fundacja Komputronik włącza się w walkę z hejtem

5/5 - (1 vote)

Fundacja Komputronik została partnerem ogólnopolskiej kampanii „Nie hejtuję-motywuję”. Celem działań jest promowanie postaw wzajemnego szacunku, uświadamiania czym jest hejt i jakie niesie za sobą zagrożenie.

Czym jest hejt?

Hejt to zjawisko społeczne o charakterze poniżającym inne osoby. Przejawia się agresywnymi i obraźliwymi komentarzami zwłaszcza w sieci. Obecnie to jedno z największych zagrożeń z jakim borykają się młodzi ludzie.

Bardzo się cieszę, że zostaliśmy partnerem kampanii „Nie hejtuję – motywuję”. Cele akcji są zbieżne z naszymi, przez co uważam, że wspólnie szybciej osiągniemy upragniony cel. Wspieramy młodych ludzi, dla których życie w sieci jest bardzo istotne. Chcemy przekazywać im nie tylko sprzęt, który pozwala na kontakt z rówieśnikami, ale pragniemy wyposażyć ich też w niezbędną wiedzę i umiejętności, które pozwolą przeciwstawić się zagrożeniom jakie na nich czyhają. W ramach współpracy przygotujemy wiele ciekawych działań, m.in. specjalny odcinek na kanale Komputronik Gaming, w którym nasi eksperci opowiedzą, jak walczyć z hejtem podczas grania, a także będziemy obecni na warsztatach w szkołach w całej Polsce – komentuje Monika Buczkowska, Prezes Fundacji Komputronik

W działania zaangażuje się także marka Komputronik i Komputronik Gaming, które będą wspierać działania komunikacyjne.

Jesteśmy ekspertami w świecie elektroniki. Nie tylko doradzamy naszym klientom w wyborze sprzętu, ale też oferujemy pomoc i fachową wiedzę. Głównie komunikujemy się z nimi online, żyjemy światem e-sportu oraz prowadzimy dziesiątki działań w sieci i widzimy jak poważnym problemem jest zjawisko hejtu. Chcemy wykorzystać nasze doświadczenie by pokazać, zwłaszcza młodym ludziom, jak można bez nienawiści i złości komunikować się z innymi – mówi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik

Nie hejtuję-motywuję
Kampania „Nie hejtuję-motywuję” w przystępny sposób wyjaśnia czym jest zjawisko hejtu, jakie niesie konsekwencje i pokazuje jak z nim walczyć. W ramach prowadzonych działań organizatorzy akcji przygotowali cykl warsztatów w szkołach na terenie całej Polski w czasie których psycholodzy, pedagodzy i eksperci tłumaczą młodym ludziom czym jest hejt i jakie niesie za sobą zagrożenia. Ambasadorami akcji zostali m.in. Katarzyna Miller, Beata Sadowska, Anna Korcz, Weronika i Teresa Rosati, Katarzyna Pakosińska, Daria Widawska, Monika Richardson, Krystian Wieczorek i muzycy z zespołu Blue Café.
Źródło: Komputronik