Koniec marca to strategiczne posunięcia dla organizacji G2 Esports: wieloletnia umowa z portalem Twitch, zmiana strategii rozwoju poprzez centralizację całego zesołu w Berlinie oraz zapowiedź budowy centralnego hubu dla licznych fanów.
W energicznie rosnącym świecie esportu to właśnie kontent, który tworzą drużyny oraz organizacje esportowe ma największą wartość. Zarówno dla fanów, którzy mogą śledzić onlinie swoje ulubione drużyny czy zawodników jak i dla sponsorów i partnerów, którzy prezentują swoje loga oraz produkty – kontent jest kluczowy. Organizacja G2 Esports podaje na stronie internetowej, że konkurencyjność i kontakt z angażującymi się fanami z wykorzystaniem najlepszych dostępnych technologii to najważniejsze czynniki sukcesu nad którymi pracują każdego dnia. Naturalnym zatem krokiem jest podpisanie kontraktu z Twitchem:
“Nasze wartości są zgodne i nie mogę być bardziej podekscytowany tym, że G2 Esports podpisuje wieloletni kontrakt i wznosi nasze relacje z Twitchem na nowy poziom. Jestem absolutnie pewien, że nasza wspołpraca będzie niesamowita, a może nawet pobijemy rekord lub dwa!” – Carlos Rodriguez, CEO G2 Esports
Nowy kotrakt gwarantuje m.in.:
- Twitch będzie jedyną platformą, na której będzie można śledzić cały team G2 Esports;
- Premiery unikalnego kontentu przez kanał Twitch Premieres;
- Kreacja nowego kontentu dla fanów jeżdzących na wydarzenia esportowe;
- Nowe możliwości zaistenienia dla parterów G2 Esports.
G2 Esports zamierza stworzyć w Berlinie miejsce na na kształt bootcampów dla wszystkich swoich zespołów w tym League of Legends, CS:GO i Rocket League. Nie zapomina oczywiście o fanach dla których zapowiada nowe możliwości interakcji z zawodnikami, którzy mają być teraz bardziej dostępni. Jak organizacja podaje na stronie internetowej:
“Przeprowadzimy również restrukturyzację naszej współpracy z drużynami akademickimi i poczekamy na odpowiedni moment aby ponownie konkurować na hiszpańskiej scenie esportowej. Pozostaniemy także lojalni wobec Spanish Armada, do której należą nasi najwierniejsi fani.”
Organizacja pożegna się z zespołami, które grały w Hiszpanii pod sztandarem G2 Vodafone.