GameStop Performance Center – sponsorem esportowego centrum szkoleniowego Complexity Gaming.

GameStop zostało sponsorem tytularnym nowej supernowoczesnej siedziby Coplexity Gaming. Ten krok w biznesie jest częścią szerszej strategii firmy polegającej na angażowaniu się w arenę esportową, aby pomóc w ożywieniu kultury gier video. Kontrakt opiewa na 3 lata.

„Zamierzamy stać się oficjalnymi przedstawicielami mniejszościowych lig esportowych, w których GameStop zapewnia zabawę i wyjątkowe wrażenia dla rozwoju graczy, przygotowując kolejne pokolenie profesjonalnych zawodników.”Frank Hamlin, Marketing Director GameStop

W maju GameStop i Complexity Gaming otworzą nowe GameStop Performance Center o powierzchni 11 000 stóp kwadratowych – miejsce dla fanów, graczy i sponsorów sąsiadujący z siedzibą Dallas Cowboys. W GameStop Performance Center dostępne również będą liczne szkolenia w zakresie wydajności poprzez analizę danych, ulepszony sprzęt do gier oraz studio video.

„Otwarcie GameStop Performance Center reprezentuje wizję złożoności, aby dalej profesjonalizować przemysł esportowy i wykorzystywać doświadczenia Dallas Cowboys . Tworzymy światowej klasy obiekt, który zaangażuje fanów zarówno osobiście, jak i online oraz pozytywnie wpłynie na całą branżę przez dziesięciolecia.”Jason Lake, CEO Complexity Gaming