#YouGold – kampania marki Lynx, wiodącego producenta produktów zapachowych do pielęgnacji ciała aktywowana podczas Gfinity Elite Series. 

Lynx – oficjalny partner Gfinity Elite Series będzie reklamował swoje produkty m.in. podczas streamów rozgrywek Gfinity Elite Series oraz kanałów w social mediach. Lynx będzie również głównym partnerem show GAME-ON FIFA 18, prowadzonego przez profesjonalnego piłkarza Adebayo Akinfenwa. Każdego tygodnia Bayo i zawodnik FIFA 18 z jednej z 10 rywalizujących drużyn w Elite Series będą brać udział w Wyścigu o złoto, którego celem sprawdzenie jest wytrzymałości w najcięższych warunkach. Kontent powstały podczas tych zawodów promowany będzie na kanałach społecznościowych Gfinity oraz Lynx.

Partnerstwo Lynx z Gfinity potrwa do 14 maja 2018 r. W ramach kampanii #YouGold marka Lynx pojawi się również podczas pozostałych gier sezonu regularnego Gfinity Elite Series i play-off z dodatkowym wsparciem marketingowym na Twitterze i Facebooku oraz gfinityesports.com, dzięki czemu marka będzie mogła zaangażować się w rosnącą społeczność e-sportowców.

„Wierzymy, że Gfinity Elite Series oferuje niewiarygodną szansę dla marek na angażowanie się z graczami płci męskiej i nie możemy się doczekać integracji Lynxa z resztą społeczności 3 sezonu serii. Włączenie kampani #YouGold do gry FIFA 18, umożliwi Lynxowi tworzyć treści wykraczające poza tradycyjny marketing.” – Mark Brittain, Chief Commercial Officer Gfinity

Marka Lynx, występująca w Polsce pod nazwą AXE, w lutym tego roku podpisała umowę sponsoringową z drużyną AGO Esports. Aktywacja sponsoringu to m.in.: logotyp marki na koszulkach zawodników, w social mediach oraz stronie www zespołu. Dezodoranty AXE pojawiły się również podczas Intel Extreeme Masters 2018 w Katowicach.

W budynku MCK fani po zagraniu w Counter Strika dostawali za darmo produkt do testów. Lynx (AXE) nie jest jedyną marką nieendemiczną z tej branży, która zauważyła potencjał esportu. W zeszłym roku podczas IEM Katowice 2017 marka Gillette była strategicznym partnerem ESL. Gilette rozdało wtedy kilka tysięcy maszynek Gillette Mach 3.