FedEx – amerykańska korporacja o globalnym zasięgu zajmująca się przewozem przesyłek i logistyką została oficjalnym sponsorem Grizz Gaming. To kolejny mocny partner teamu tuż po US NAVY czy HyperX.
Aktywacja sponsoringu to przede wszystkim ekspozycja marki na wirtualnym parkiecie, podobnie jak ma to miejsce na FedExForum Arena, gdzie firma występuje w roli sponsora Memphis Grizzlies.
Ponadto sponsor zaprezentuje swój kontent w social mediach i kanałach cyfrowych.
“Esport i gry cyfrowe szybko ewoluują oferując coraz to nowsze mozliwości dotarcia do nowych odbiorców. Jesteśmy dumni, że możemy wejść w ten nowy wymiar sponsoringu sportowego, budując jeden z naszych najlepszych sponsorów sportowych i współpracując z Memphis Grizzlies i Grizz Gaming w sezonie inauguracyjnym.” – Patrick Fitzgerald, senior vice president of Integrated Marketing and Communications FedEx
“Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że Grizz Gaming współpracuje z FedEx i dalej budujemy nasze silne więzi. Kontynuując nasz inauguracyjny sezon, pragniemy współpracować z FedEx w budowaniu połączenia z bazą fanów esportu, która jest wspierana przez NBA 2K League.” – Jason Wexler, President of Business Operations for Grizz Gaming