Turtle Beach – topowa marka gamingowa z branży audio, ogłosiła partnerstwo z teamem Knicks Gaming z Nowego Jorku, biorącego udział w debiutującej lidze NBA2K League 2018.
Aktywacja sponsora to przede wszystkim zawodnicy używający słuchawek do grania Turtle Beach podczas treningów i wszystkich streamów. Planowane jest również wyprodukowanie angażującego fanów kontentu podczas sezonu inaugurującego ligę.
W drafcie, który miał miejsce 4 kwietnia, Knicks Gaming znalazło się na 9 pozycji i pozyskało zawodnika – Dayvon GOOFY757 Curry. Liga startuje 1 maja a zawodnicy potrzebują dobrego sprzętu, dzięki któremu zwiększają się ich szanse na wygranie meczów. Zawodnicy mają używać flagowego produktu Turtle Beach z serii ELITE PRO.
“Cieszymy się, że możemy być integralną częścią organizacji Knicks Gaming w roku założenia ligi NBA 2K. Nasze zestawy słuchawkowe zapewniają wyraźną przewagę nad konkurencją dzięki precyzyjnemu odtwarzaniu dźwięku, co znacząco porawia komunikację zawodników na czacie. Oglądanie Knicks Gaming używających naszych słuchawek na treningach i podczas rozgrywek będzie czystą przyjemnością.” – Juergen Stark, GM Turtle Beach Corporation
“Urządzenia Turtle Beach dedykowane do gier nie mają sobie równych pod względem możliwości zapewnienia wyraźnej przewagi naszym graczom, co sprawia, że Turtle Beach jest idealnym partnerem dla Knicks Gaming.” – Kristin Bernert, GM Knicks Gaming
W przeddzień ogłoszenia nowego partnerstwa Turtle Beach poinformowało o rozszerzeniu swojej umowy z organizacją Splyce. TB zostało oficjalnym partnerem sprzętu audio zespołów Splyce grających na konsolach m.in. w tytuły: Call of Duty, Rocket League czy Halo – w której team Splyce zdobył tytuł mistrza świata w Halo World Champions 2018.