Los Angeles Valiant, należący do profesjonalnej organizacji Immortals ogłosił partnerstwo z Lionsgate, które obejmie promowanie hollywoodzkiej komedii – Uncle Drew.
Umowa z dużym studiem filmowym Lionsgate, obejmuje m.in. członków LA Valiant noszących markowe koszulki z logiem Uncle Drew przez cały czas trwania playoffów. Pierwszy raz w historii esportu, wytwórnia filmowa została sposnorem na koszulkach zawodowych graczy.
“Ta współpraca z dwoma naszymi partnerami, Lionsgate i PepsiCo, zapewnia nam zasoby, IP i twórcze myślenie, aby kontynuować nasz cel innowacyjnego podejścia do światowego esportu. To partnerstwo zintegruje film z najlepszą ekipą esportową i fanami w głębokim tego słowa znaczeniu, niegdy wcześniej taka forma promcji nie miała miejsca.” – Ari Segal, President & COO of Immortals and Los Angeles Valiant
W filmie zagrają gwiazdy takie jak: Kyrie Irving, Shaquille O’Neal, Nate Robinson, Reggie Miller, oraz Chris Webber.
“Widzieliśmy niesamowity entuzjazm fanów LA Valiant, kiedy ogłosiliśmy sponsoring koszulki zawodników podczas drugiego etapu Overwatch League, a także z LA Valiant wygrywając mistrzostwo Pacyfiku, czuliśmy, że wujek Drew był kolejnym logicznym dopasowaniem. Ta współpraca nie tylko podkreśla ciągły sukces naszej inwestycji w wiodący esport, ale ukazuje naszą zdolność do tworzenia ekscytujących możliwości promocji cross marketingu, które bardzo podobają się naszym fanom.” – Peter Levin, President of Interactive Ventures, Games & Digital Strategy Lionsgate