Master Card & League of Legends – ta pierwsza w swoim rodzaju globalna umowa oznacza wsparcie Mastercard dla esportowej społeczności. Mastercard stał się pierwszym oficjalnym globalnym sponsorem League of Legends!
“Cieszymy się, że możemy współpracować z Mastercard w tym przełomowym momencie który zapewni znaczącą i długoterminową wartość naszym fanom. Mastercard jest jedną z pierwszych światowych marek, które dokonały tak dużego kroku w esport na poziomie globalnym i jesteśmy dumni, że możemy wspierać esportowe rozgrywki League of Legends wraz z innymi najważniejszymi sponsorami sportowymi i rozrywkowymi.” – Naz Aletaha, szef partnerstw esportowych, Riot Games
Jako wyłączny globalny dostawca usług płatniczych dla globalnych wydarzeń esportowych League of Legends, Mastercard skupi się na trzech corocznych globalnych turniejach – Mid-Season Invitational, All-Star Event i szczycie wszystkich turniejów esportowych – Mistrzostwach Świata. Mastercard będzie oferował niezapomniane, bezcenne doświadczenia i oferty w zakresie aktywacji wydarzeń na miejscu, m.in. przez serwis priceless.com i innych promocji, dzięki którym fani będą bliżej swojej pasji i wszystkiego, co uwielbiają w wydarzeniach League of Legends.
Pierwsza aktywacja sposnoringu na żywo odbędzie się na Mistrzostwach Świata League of Legends jesienią tego roku w Korei Południowej, a pierwsze aktywności dostępne na portalu Priceless.com będą obejmować m.in.:
- Ceremonia otwarcia i wyprawa za kulisy
- Możliwość obejrzenia gry z graczem League of Legends pro z miejsc VIP
- Możliwość testowania komputerów do gier, w które będą rywalizować zawodowcy podczas finału Mistrzostw Świata
“Esport to fenomen, który wciąż zyskuje na popularności, a fani mogą rywalizować na każdym ważnym wydarzeniu sportowym z entuzjazmem i energią. Nasza bezcenna platforma opiera się na łączeniu ludzi z ich pasjami. Cieszymy się z doświadczeń i korzyści, jakie możemy zaoferować milionom fanów League of Legends, którzy każdego roku oglądają turnieje i uczestniczą w nich.” – Raja Rajamannar, dyrektor ds. Marketingu i komunikacji, Mastercard