McDonald’s Virtual LaLiga eSports – LaLiga i McDonald’s wspólnie przy eliminacjach do FIFA18 eWorldCup

Rate this post

McDonald’s Virtual LaLiga eSports – we współpracy m.in. z Professional Videogame League (LVP), nowa wirtualna liga piłkarska wkracza do walki w kwalifikacjach EA Sports FIFA 18 Global Series w walce o puchar FIFA eWorld Cup 2018.

Na Półwyspie Iberyjskim, we współpracy z profesjonalną ligą gier wideo (Liga de Videojuegos Profesional; LVP), strategicznym partnerem Mediapro w dziedzinie sportów elektronicznych oraz korporacją McDonald’s powstał pierwszy oficjalny esportowy projekt La Ligi, mający ambicje stać się nr. 1 w Hiszpanii. W sponsoring ligi zaangażowały się również takie firmy jak Orange, Allianz, Hyundai czy krajowa sieć centrów handlowych El Corte Ingles, które już dawno odkryły jak duży potencjał na promocję marki niesie za sobą esport.

Turniej McDonald’s Virtual LaLiga eSports wyłoni najlepszych kandydatów do rozgrywek EA Sports FIFA 18 Global Series Playoffs, które odbędą się w czerwcu tego roku. Zawody te są przepustką do globalnego turnieju FIFA eWorld Cup podczas którego wyłania się jednego zwycięzcę. Najlepszy gracz na świecie, oprócz tytułu, nagrodzony zostaje bardzo dużą kwotą pieniężną oraz możliwoscią wzięcia udziału w Best FIFA Football Awards.

Pierwszy etap turnieju wystartuje 19 marca, będzie dostępny dla wszystkich graczy w wieku powyżej 16 lat, i wyłoni 32 graczy – 16 korzystających z Xboxa oraz 15 z PlayStation. Rozgrywki prowadzone będą wyłącznie w trybie online na platformie gameingowej LVP – ArenaGG.

Drugi etap turnieju, który ma się rozpocząć 16 kwietnia, zostanie rozegrany w Barcelonie. Szesnastu graczy na platformę będzie rywalizować co tydzień w formule knock out. Zwycięzca każdego wydarzenia zostanie dopuszczony do rozgrywek EA Sports FIFA 18 Global Series Playoffs. Gracze mogą zarejestrować się na tutaj.

Dodatkowo, McDonald’s zorganizuje swoje rozgrywki dla graczy Play Station, z których zwycięzca również zakwalifikuje się do EA Sports FIFA 18 Global Series Playoffs. McDonald’s wkroczył w świat esportu w roku 2013 przy okazji szwedzkich zawodów Fragbite Masters, którch został oficjalnym sponsorem. Największy konkurent McDonald’s – KFC podbija z kolei rynek Rosyjski z ogłoszonym ostatnio nowym projektem współpracy między ESforce oraz KFC – KFC Battle.

La Liga to kolejna profesjonalna liga sportowa, która szumnie wkracza w esport. W branży znalazły się już ligi NBA, NHL oraz Major League Soccer (MLS).