New Balance & F1 Esports – kolejny mocny partner w koszyku esportowej Formuły 1!

Rate this post

New Balance & F1 Esports – nowy parnter będzie w pełni zintegrowany z Mistrzostwami F1 Esports Pro Series, a kierowcy F1 Esports będą nosić skarpety i buty New Balance podczas oficjalnych wyścigów.

Mistrzostwa składać się będą z trzech transmitowanych na żywo wydarzeń, które odbędą się w październiku i listopadzie tego roku w Londynie. Podobnie jak w FIA Formula One World Championship ™, kierowcy i drużyny będą zbierać punkty w serii Pro, aby wygrać mistrzostwa kierowców i zespołów, z ogólną pulą nagród w wysokości 200 tys. USD.

Inauguracyjny F1 Esports Pro Draft, w którym kierowcy zostali wybrani przez zespoły F1 do startu w Pro Series, odbył się w lipcu. Dane o oglądalności w transmisjach linearnych i streamingach online świadczyły o zdrowym poziomie zainteresowania globalnej społeczności sportowej serią F1 Esports.

 “New Balance to światowi liderzy w dziedzinie technologii obuwia i marki lifestyle, która wykracza poza tradycyjny sport. Cieszymy się, że możemy zaprezentować ich jako Partnera Prezentującego dla naszej inauguracyjnej serii F1 Esports: podzielamy tę samą pasję do szybkości i konkurencji oraz chęć dotarcia do nowej publiczności. New Balance dołącza do grona sponsorów i partnerów serii F1 Esports, do której należą już DHL, Fanatec, Codemasters i Gfinity.”Chris Travers, Director of Global Partnerships Formula 1

“W New Balance mocno wierzymy, że nasze partnerstwo jest odzwierciedleniem naszych wartości. Współpraca z inicjatywą F1 Esports stanowi przykład naszego zaangażowania w marketing innowacji i tworzenie znaczących powiązań z konsumentami, którzy pragną najlepszych wrażeń na całym świecie. Zarówno New Balance jak i Formuła 1 konsekwentnie dążą do wprowadzenia podwyższonego produktu do naszych baz konsumenckich – nasza współpraca to celebracja rzemiosła, troski i wyrafinowania. Formuła 1 to prawdziwie globalny, nieustraszony, niezależny sport poziomu 1, z wściekłą grupą fanów, spragnionych szybkości, konkurencji i interesujących treści. Zaraźliwa energia Esports jest prawdziwa i nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani, aby wprowadzić tę pasję do życia z zespołem Formuły 1.” – Chris Davis, VP of Global Marketing and Sports Marketing at New Balance

Powiązane artykuły:

F1 Esports Series 2018 – PPO DRAFT rua 9 lipca!

Williams Esports – Williams Martini Racing Stworzył Zespół Esportowy!

F1 Esports Series – DHL pierwszy oficjalny partner esportowej dywizji F1!

F1 Esports Series 2018 – wystartował 2 sezon wyścigów F1!

Wystartował nowy sezon Ziggo eBattle F1 2018!