Nielsen Holdings kupił SuperData Research!

Rate this post

Nielsen Holdings ogłosiła, że zakończyła przejęcie SuperData Research, wiodącego dostawcy informacji rynkowych na temat gier cyfrowych, treści wideo do gier i rzeczywistości wirtualnej / rozszerzonej na platformy mobilne, komputery PC online, konsole i inne platformy cyfrowe. Firma analizuje wydatki ponad 160 milionów płatnych cyfrowych graczy na całym świecie.

SuperData zwiększy zwiekszy możliwości Nielsen Games i Nielsen Esports, wykorzystując 109 miliardów dolarów branży gier wideo. SuperData dostarcza niestandardowe i syndykowane rozwiązania danych dla klientów i śledzi użycie gier jako mediów, w tym esportowe i strumieniowe przesyłanie na platformach cyfrowych mediów.

Nielsen Games i Nielsen Esports oferują niezrównaną wiedzę na szybko zmieniającym się rynku, innowacyjną technologię i przełomowe badania, analitykę i wiedzę dla wydawców gier video, producentów konsol i platform medialnych, a także posiadaczy praw, marek i innych interesariuszy z branży na całym świecie.

Dzięki temu przejęciu klienci będą mieli większy dostęp do globalnych danych rynkowych dotyczących korzystania z cyfrowych gier wideo, sprzedaży i odbiorców, oprócz naszych istniejących obszarów wiedzy, takich jak badania konsumenckie, śledzenie gier wideo, wycena sponsoringowa i usługi konsultingowe.

“Rozumiemy rosnące znaczenie ekosystemu gier cyfrowych, a połączone siły i wiedza fachowa naszych firm dostarcza najlepsze w swojej klasie rozwiązania i usługi dla gier i klientów esportowych na całym świecie.”Chris Morley, Global CEO Nielsen Sports: Gaming and Esports

“Gracze są pionierem w dziedzinie mediów i stali się ważniejsi niż kiedykolwiek przed światowym krajobrazem rozrywki. Połączone możliwości SuperData i Nielsena pozwolą nam zapewnić standardową, złotą wiedzę, która jest niezbędna dla rozwoju branży.”Janelle Benjamin, Director SuperData

“Gry wideo stały się główną formą rozrywki, która angażuje i podbija serca miliardy ludzi na całym świecie. W Nielsen znaleźliśmy wspólną wizję pomagania klientom zrozumieć zmiany zachodzące w preferencjach konsumentów.” –  Joost van Dreunen, CEO SuperData