Porsche Center w Hamburgu połączyło siły z drużyną FIFA z esportowej Bundesligi, z możliwością rozszerzenia na inne gry.
Porsche zyskało miano partnera w dziedzinie wydajności. Aktywacja sponsoringu to m.in. logo firmy na koszulkach zespołu Virtual Bundesliga (VBL). Ponadto Porsche będzie gospodarzem szeregu imprez esportowych w swoim ośrodku w Hamburgu, a także Volksparkstadion określanego jako dom piłki nożnej.
E-Performance
Jeszcze przed wprowadzeniem pierwszego całkowicie elektrycznego Porsche pod koniec roku, modelu Taycan, E-Performance jest na pierwszym planie dla Hamburg Porsche Center. E-Performance stało się hasłem przewodnim dla HSV Esports. Długoterminowe partnerstwo będzie charakteryzować się innowacyjnym i dynamicznym charakterem, który łączy HSV Esports i Porsche.
„Cieszymy się, że mamy silnego partnera po naszej stronie, który od dziś zapewnia najwyższe wyniki w centrach Porsche w Hamburgu. E-Performance – na wirtualnej murawie i na drodze – możemy wykonać tę dynamiczną kombinację. Jesteśmy szczęśliwi.”- Bernd Hoffmann, CEO HSV Fußball AG
„Esport to temat przyszłości, któremu chcemy szczególnie poświęcić się w Porsche w Hamburgu, dlatego tym bardziej cieszę się, że jestem fanem HSV, aby zrealizować nasze pierwsze zaangażowanie w tej dziedzinie z HSV. To budowanie dobrych relacji między dwoma dynamicznymi, tradycyjnymi markami.” – Steffen Knies, CEO Porsche Hamburg
Znane Trio HSV to Jannika „Testotier” Berg, Quintena „Quinten” van der Mosta i Niklasa „Heisen” Heisen zajęło 8 miejsce w momencie podpisywania kontraktu w obecnych Mistrzostwach Klubu Virtual Bundesliga.