Amerykańska organizacja esportowa Cloud9 pozyskała Red Bulla jako oficjalnego sponsora drużyny. Wiodący dostawca napojów energetycznych będzie oficjalnym partnerem organizacji i umieści swoje logo na koszulkach drużyny.
Nowa siedziba
Partnerstwo to oznacza również, że gracze Cloud9 będą mieli nowy dom – 270 metrowa przestrzeń w północnoamerykańskiej centrali firmy w Santa Monica w Kalifornii oferująca m.in. kino, studio nagrań i oraz dedykowaną salę do gier.
Austriacki producent napojów energetycznych jest dużym graczem w szerokim spektrum sportów ekstremalnych. W miarę, jak esport się rozwijał zyskując miliony kibiców, Red Bull zwrócił na to swoją uwagę. Poza umowami sponsorskimi, firma prowadzi kilka własnych wydarzeń na scenie esportowej: Red Bull Conquest i Red Bull Proving Grounds, czyli turnieje gier walki oraz Red Bull Heroicks, turniej Dota 2, który odbył się na zamku w Niemczech – Castle Rastatt.
Cloud9 to organizacja konkurująca w tytułach League of Legends, CS: GO, Overwatch, PUBG, i Fortnite a Red Bull zostając oficjalnym partnerem tak zacnego teamu ponownie wspina się na esportowe szczyty.
“Uwielbiamy to, co Red Bull przynosi do stołu jako nasz partner i jesteśmy pewni, że pomoże nam wynieść naszą grę na wyższy poziom.”– Jack Etienne, Founder & CEO of Cloud9
Partnerzy Cloud9 to m.in.: HTC, iBUYPOWER, HyperX, Crunchyroll, MSI, NEEDforSEAT USA oraz LoLwiz.