Stranger Things 3: The Game – najnowsza gra ze stajni Netflixa ukaże się już 4 lipca !

Netflix & gaming

Po dominującej pozycji na arenie streamingu video, Netflix rozszerza swoją strategię o rynek gamingowy. Na targach E3 w Los Angeles,  na których to m.in CD Project RED przedstawił datę premiery swojej najnowszej gry Cyberpunk 2077, Netflix ogłosił, że ​​zamierza tworzyć gry wideo oparte na popularnych oryginalnych serialach. Premiera pierwszej gry Stranger Things 3: The Game odbędzie się 4 lipca. Tytuł firma oparła na popularnym horrorze z lat 80 Stranger Things.

Gra ma być dostępna na platformach Nintendo Switch, PS4 i Xbox One. W tym roku tytuł ma być także dostępny w wersji mobilnej jako rodzaj puzzle RPG.

Świat Stranger Things

Netflix podaje, że gracze będą mogli doświadczyć Upside Down. To alternatywny wymiar, który jest częścią wszechświata Stranger Things. Wydarzenia odbywające się na ekranie będą ściśle powiązane z lokalizacją użytkownika.

StrangerThingstheGame

Wielki sukces Netflixa może zostać zakłócony przez nowych uczestników rynku takich jak Apple TV + i Disney +.

Te dwie platformy zajmujące się transmisją strumieniową,  pojawią się w 2019 r. W szczególności Disney + oferować ma  imponującą gamę oryginalnych programów, sięgając do obszernego katalogu tytułów Marvela.

NETFLIX & Merchandising?

Tak, Netflix ma zrekompensować rosnące koszty operacyjne poprzez włączenie do biznesu sprzedaży licencji i szeroko pojętego merchandisingu. W rzeczywistości Netflix już zarabia na swoich programach. Same Stranger Things stworzyły silną bazę, na której można budować biznes sprzedaży licencji i merchandisingu. Model biznesowy oparty na marce Star Wars – Georga Lucasa.

NETFLIX & Mongoose

Netflix i producent rowerów Mongoose zgodzili się zaoferować limitowaną edycję Mongoose opartą na fikcyjnym rowerze używanym przez bohatera Stranger Things. Strona producenta zjaduje się pod tym linkiem. 

 

„Współpraca obejmuje promocję w odcinku, w której Maxine„ Max ”Mayfield z serii jedzie na rowerze w nadchodzącym sezonie serialu. Począwszy od końca tego miesiąca fani serii będą mogli także zdobyć replikę roweru użytego w promocji.”License Global

Mongoose nie jest jedyną firmą współpracującą z Netflix – o czym świadczą wspólne marki wprowadzone w 2019 r. między Stranger Things a Burger King, Coca-Colą, H&M i Nike. Te relacje – hybrydowe lokowania produktów w czasie rzeczywistym oraz merchandising w realnym świecie – dają wgląd w to, jak Netflix będzie zarabiać na swoich tytułach w szerszym zakresie w przyszłości.