vitality_logo

Team Vitality & Infront – nowe partnerstwo teamu ze szwajcarską agencją marketingu sportowego!

4/5 - (1 vote)

Francuska organizacja esportowa Team Vitality zawarła umowę z firmą Infront w celu identyfikacji możliwości rynkowych i zwiększenia szans pozyskiwania nowych sponsorów.

Team zamierza wykorzystać doświadczenie i sieć kontaktów nowego partnera w sportcie tradycyjnym, a także edukować marki, które są zainteresowane wejściem w esport. Agencja marketingu sportowego jaką jest Infront zauważyła już potencjał branży wspołpracując m.in z niemieckim Fokus Clan, PENTA Sports czy tworząc team FIFA – STARK eSports.

“Z wielkim entuzjazmem wkraczamy w świat esportu we Francji, współpracując z Team Vitality, wspieramy ich w ich rozwoju i wspieramy ich ambicję stworzenia najlepszego zespołu. Wybraliśmy Team Vitality, ponieważ jest to dobrze zorganizowany klub, który gwarantuje zwrot z inwestycji dla partnerów.” Jean-François Jeanne, Managing Director of Infront France

“Nasza współpraca z firmą Infront, światowym liderem w marketingu sportowym, pokazuje naszą ambicję i ilustruje wizję Team Vitality na międzynarodowy rozwój. Wykorzystamy wiedzę i sieć Infrontu, aby bardziej zainteresować topowe marki, które zwróciły już uwagę na osiągnięcia naszych zespołów, za którymi stoi rosnąca międzynarodowa publiczność.” – Nicolas Maurer, Managing Director of Team Vitality

TEAM VITALITY:

Założony w 2013 roku przez Fabiena Neo Devide’a i Nicolasa Maurera, jest najlepszym francuskim klubem esportowym. Po raz pierwszy zaprezentowany dzięki scenie Call of Duty, dzięki kultowym graczom Gotaga i Broken, klub od lat poszerza swoją obecność w głównych dyscyplinach. Są jedynym francuskim klubem obecnym na najlepszych europejskich turniejach League of Legends i wyróżniają się jako jedna z najlepszych drużyn. Wraz z rosnącą pozycją wśród innych tytułów, w tym FIFA 17 i Rainbow 6 Siege, Team Vitality ma również ambicje w Rocket League, Arena of Valor i Playerunknown’s Battlegrounds, nieustannie budując i poszerzając swoje portfolio. Z ponad 50 graczami w 12 dyscyplinach esportowych, może już pochwalić się takimi partnerami jak Adidas, Omen by HP, Volvic i Renault.